Veronika Netolická

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové

Analysis of marketing strategy of Eva Camrdová´s language school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu a jeho cílech, marketingové analýze, marketingových nástrojích, marketingovém mixu a závěrem je řešena kontrola výsledku marketingu. Teorie je v praktické části přímo aplikována na Jazykovou školu Evy Camrdové včetně …více
Abstract:
The Bachelor work deals with analysis of marketing strategy of Eva Camrdová's language school. This work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is about marketing and its aims, marketing analysis, marketing's instruments, marketing's mix and control over marketing's results. Theory is directly applied on the Eva Camrdová's language school in the practical part. There …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Marek Hašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41271

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod