Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy – Bc. Jan Loskot
Bc. Jan Loskot
Diplomová práce
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy
Analysis of methodological factors of coursebooks of Civics for elementary school 9th graders
Anotace:
Diplomová práce Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy se věnuje tématu učebnic, jejich historii, funkci a struktuře. Dále se zabývá výzkumem učebnic jak v České republice, tak ve světě. Diplomová práce popisuje odlišné metody výzkumu učebnic a dalších edukačních materiálů. V této diplomové práci je využito metody měření didaktické vybavenosti učebnic k …víceAbstract:
The diploma thesis Analysis of methodological factors of course books of Civics for elementary school 9th graders is describing the theme of course books, their history, function and structure and analysis of course books in Czech republic and the world. It also describes different methods of analysis of course books and other educative materials. In this diploma thesis there is used a method comparing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w0qya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Občanská výchova v České republice a spolkové zemi Bavorsko - srovnání didaktické vybavenosti učebnic
Věra Zetochová -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 6. a 7. ročník základní školy
Petra Jakubcová -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Proměny didaktické vybavenosti ve vybraných učebnicích OV pro 6. ročník ZŠ
Veronika Pačesná -
Modulární výstavba jako nástroj (forma) řešení staveb občanské vybavenosti
Petr Slavík -
Hodnocení didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy
Zuzana VYŠKOVSKÁ -
Občanská výchova v České republice a v Ruské federaci - komparace vybraných učebnic
Petra Valovičová -
Teaching English through civics (CLIL approach)
Jan MELICHÁREK