Návrh strategie růstu pro fotbalový klub – Ondřej Štelc
Ondřej Štelc
Bachelor's thesis
Návrh strategie růstu pro fotbalový klub
Proposal for a growth strategy for a football club
Anotácia:
Návrh strategie růstu pro fotbalový klub SK Hanácká Slavia Kroměříž. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Cílem práce je navrhnout strategické alternativy, které povedou ke zlepšení ekonomické situace klubu SK Slavia Kroměříž. K dosažení cíle vedla analýza vnějšího prostředí pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Analýza vnitřního prostředí pomocí Marketingového …viacAbstract:
Proposal of growth strategy for football club SK Hanácká Slavia Kroměříž. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The aim of the thesis is to propose strategic alternatives that will lead to the improvement of the economic situation of the club SK Slavia Kroměříž. To achieve the goal, the analysis of the external environment using PESTE analysis and Porter's five forces model led to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
- Oponent: Jan Novák, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky sportovního klubu SK Hanácká Slavia Kroměříž
Alexandr Eis -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Marketing a management fotbalového klubu - FC AJAX Bezměrov, z.s.
Eva KRISTÝNOVÁ