Bc. Martina VINCENCOVÁ

Bakalářská práce

Marke´tingové komunikace mmcité a.s.

Marketing communicaton of mmcité a.s.
Anotace:
Ve svojí práci jsem se věnovala marketingovým komunikacím firmy mmcité. V teoretické části jsem shrnula teoretické poznatky. V praktické jsem nejdříve popsala marketingovou komunikaci firmy v roce 2009, pak jsem se zaměřila na změnu vizuální identity firmy a zkoumala jsem, jak je tato změna vnímána. V závěru jsem navrhla několik doporučení do budoucna.
Abstract:
Main topic of the thesis is marketing communication of the mmcité company. I summa-rized the necessary theory in the theoretical part. In the practical part, I described market-ing communication of the company in the year 2009. Subsequently, I focused on a change of the visual identity of the company and I investigated reactions of the public to the change. At the end, I made some recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13645

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINCENCOVÁ, Martina. Marke´tingové komunikace mmcité a.s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe