Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb – Bc. Lucie Zárubová
Bc. Lucie Zárubová
Master's thesis
Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb
Sales promotion for printing products and services
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice podpory prodeje v konkrétní polygrafické společnosti. Je zde řešena důležitost marketingu v jejím řízení, otázka efektivní komunikace (interní i externí), význam marketingového oddělení pro firmu, a především pak zcela zásadní nutnost budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Práce se dále zabývá problematikou odlišnosti trhů B2B a B2C, jejíž pochopení je nezbytnou …moreAbstract:
This thesis is dedicated to the challenges of sales promotion in a particular printing company. The text deals with the importance of marketing and its role in the management of the company, analyzes the problems of communication (both internal and external), evaluates its need of dedicated marketing department, and points out the necessity of building long-term relationships with customers. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/phd8b/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost
Lenka DOKOUPILOVÁ -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Helena Pilzová -
Návrh zákaznicky orientovaného systému managementu kvality ve společnosti zaměřené na malosériovou výrobu jízdních kol
Miroslav Kučera -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová