Inkluze žáků s ADHD na střední škole elektrotechniky a strojírenství – Martin Filip
Martin Filip
Bachelor's thesis
Inkluze žáků s ADHD na střední škole elektrotechniky a strojírenství
Anotácia:
Práce se zabývá inkluzí žáků s diagnostikovaným ADHD a ADD studujících na střední odborné škole. Hlavním cílem je zmapování této problematiky a následná realizace návrhu na zlepšení podmínek pro vzdělávání těchto žáků. Teoretická část uvádí hlavní příznaky a projevy ADHD u dětí i dospělých a způsoby jejich léčby. Praktická část přináší návrh na vhodné přístupy školy a učitelů k žákům s ADHD na základě …viacAbstract:
The thesis deals with the inclusion of pupils diagnosed with ADHD and ADD studying at secondary vocational school. The main aim is to map this issue and then to implement a proposal to improve the conditions for the education of these pupils. The theoretical part presents the main symptoms and manifestations of ADHD in children and adults and ways of their treatment. The practical part presents a proposal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
http://theses.cz/id/vyw346/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILIP, Martin. \textit{Inkluze žáků s ADHD na střední škole elektrotechniky a strojírenství}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vyw346/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Žák s poruchou pozornosti a hyperaktivitou na střední škole
Gabriela Čechová -
Osamělost na prahu adolescence a její prediktory: neklid, emoce a sociální kompetence
Nicola Kociánová -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Syndrom ADHD a ADD u dětí předškolního věku
Michaela Drahoňovská -
Děti s ADHD/ADD a volnočasové aktivity
Veronika Drbohlavová -
ADHD/ADD, podmínky domácí přípravy na vyučování z pohledu rodičů
Jana Babická