Inkluze žáků s ADHD na střední škole elektrotechniky a strojírenství – Martin Filip
Martin Filip
Bachelor's thesis
Inkluze žáků s ADHD na střední škole elektrotechniky a strojírenství
Abstract:
Práce se zabývá inkluzí žáků s diagnostikovaným ADHD a ADD studujících na střední odborné škole. Hlavním cílem je zmapování této problematiky a následná realizace návrhu na zlepšení podmínek pro vzdělávání těchto žáků. Teoretická část uvádí hlavní příznaky a projevy ADHD u dětí i dospělých a způsoby jejich léčby. Praktická část přináší návrh na vhodné přístupy školy a učitelů k žákům s ADHD na základě …moreAbstract:
The thesis deals with the inclusion of pupils diagnosed with ADHD and ADD studying at secondary vocational school. The main aim is to map this issue and then to implement a proposal to improve the conditions for the education of these pupils. The theoretical part presents the main symptoms and manifestations of ADHD in children and adults and ways of their treatment. The practical part presents a proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
http://theses.cz/id/vyw346/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILIP, Martin. \textit{Inkluze žáků s ADHD na střední škole elektrotechniky a strojírenství}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/vyw346/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Žák s poruchou pozornosti a hyperaktivitou na střední škole
Gabriela Čechová -
Osamělost na prahu adolescence a její prediktory: neklid, emoce a sociální kompetence
Nicola Kociánová -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Děti s ADHD/ADD a volnočasové aktivity
Veronika Drbohlavová -
Syndrom ADHD a ADD u dětí předškolního věku
Michaela Drahoňovská -
ADHD/ADD, podmínky domácí přípravy na vyučování z pohledu rodičů
Jana Babická