Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ – Daniela Zemanová, DiS.
Daniela Zemanová, DiS.
Bachelor's thesis
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na edukaci dětí s poruchou autistického spektra (PAS) ve speciální třídě běžné mateřské školy. Cílem práce je analýza edukačního procesu u dětí s PAS s důrazem na jeho specifika. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretickou část tvoří tři kapitoly s názvy Poruchy autistického spektra, Speciálněpedagogické poradenství a Předškolní vzdělávání. První kapitola …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the education of children with autism spectrum disorder (ASD) in a special class of a regular kindergarten. The aim of the thesis is to analyze the educational process in children with ASD with an emphasis on its specifics. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of three chapters called Autism Spectrum Disorders, Special …viacKľúčové slová
Asistent pedagoga pedagogicko-psychologická poradna poruchy autistického spektra předškolní věk předškolní vzdělávání raná péče speciálněpedagogické centrum Teaching Assistant Pedagogical and Psychological Counselling Autism Spectrum Disorders Preschool Age Preschool Education Early Care Special Education Centre
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/q0h1a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedúci: PhDr. Zoja Šedivá, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Special education / Special education
Práce na příbuzné téma
-
Komparace potřeb u klientů pedagogicko-psychologické poradny
Petra Šebková -
Analýza kvalit a nedostatků v inkluzivních kompetencích pedagogů při vzdělávání žáků cizinců z pohledu odborných zaměstnanců pedagogicko-psychologických poraden
Marie Hanková -
Pedagogicko-psychologická poradna v kontextu speciální pedagogiky
Jana DREISEITELOVÁ -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Potenciál sociálně psychologického výcviku u klientů pedagogicko-psychologické poradny a jejich zákonných zástupců
Jana KAPLANOVÁ -
Metodik prevence při pedagogicko-psychologické poradně a reflexe jeho zkušeností z koordinace a realizace primární prevence
Michaela ČEJKOVÁ -
Zkušenost rodičů romských žáků s posouzením jejich dítěte v pedagogicko-psychologické poradně
Lenka SLÁMOVÁ -
Spokojenost klientů pedagogicko-psychologické poradny.
Štěpán VACEK