Využití současných učebnic elementárního čtení v praxi – Mgr. Gabriela Paušová
Mgr. Gabriela Paušová
Diplomová práce
Využití současných učebnic elementárního čtení v praxi
The Application of Contemporary Primers In Practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem zaměřeným na učebnice elementárního čtení. První část nastiňuje historické pojetí výuky čtení na našem území a seznamuje čtenáře se současnými nakladatelstvími, která se zabývají vydáváním učebnic elementárního čtení. Druhá část je zaměřena na dotazníkové šetření, prostřednictvím kterého zjišťujeme u respondentů, která učebnice elementárního čtení je v České republice …víceAbstract:
Diploma Thesis deals with a research focused on primers (fundamental reading schoolbooks). The first part introduces the historical understanding of the reading education in the Czech Republic and presents current publishers that issue primers. The second part is focused on a questionaire research, used to find out which of the primers is most used among the respondents in the Czech Republic. The questionaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v4u98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Evaluation of Tools Used for Pronunciation Teaching in ELT Textbooks
Vítězslav Mareš -
Activities and methods used for teaching English to very young learners
Tereza KYLLAROVÁ -
Učebnice pro výuku elementárního čtení
Kateřina Bielaková -
Učebnice elementárního čtení (slabikář) z hlediska výtvarného pojetí
Karolína Bořánková -
Aplikace metody Sfumato při výuce elementárního čtení
Hana Suchá -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ
Zuzana KUCHAŘOVÁ -
Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním
Markéta Apatsidu