Bc. Kateřina Jandová

Diplomová práce

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky. Jakým způsobem jsou podnikem navozovány a pěstovány dlouhodobé vztahy se zákazníky a jak funguje hodnototvorný proces. Práce je rozdělená na dvě části – v analytické části je popsán obsah pojmu řízení vztahů se zákazníky, a také podmínky pro jeho zkvalitní. Výsledková část obsahuje analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku …více
Abstract:
The work deals with customer relationship management. How does the long-term relationships with customers are created and how the value-creation process works. The thesis is divided into two parts – the analytical part describes the content of the concept of customer relationship management, as well as the conditions for customers relationship management improvement. The result section contains an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní