Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Kateřina Jandová
Bc. Kateřina Jandová
Diplomová práce
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky. Jakým způsobem jsou podnikem navozovány a pěstovány dlouhodobé vztahy se zákazníky a jak funguje hodnototvorný proces. Práce je rozdělená na dvě části – v analytické části je popsán obsah pojmu řízení vztahů se zákazníky, a také podmínky pro jeho zkvalitní. Výsledková část obsahuje analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku …víceAbstract:
The work deals with customer relationship management. How does the long-term relationships with customers are created and how the value-creation process works. The thesis is divided into two parts – the analytical part describes the content of the concept of customer relationship management, as well as the conditions for customers relationship management improvement. The result section contains an …víceKlíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky CRM vztahový marketing hodnotový management hodnocení řízení vztahů se zákazníky Porterova analýza pěti sil SWOT analýza Customer Relationship Management Relationship Marketing Value Management Assessment of Customer Relationship Managemen Porter Five Forces Analysis SWOT Analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vxs9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Development of a Digital Model for Customer Credit Limit Decisions: Identification of Impact of Macroeconomic Indicators on Credit Risk Assessment
Pia Van Gessel -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych