Problematika profesní přípravy ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy – Mgr. Jan Neudert
Mgr. Jan Neudert
Bakalářská práce
Problematika profesní přípravy ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
The Problematic of Career Education at School Establishment for Institutional and Protectional Education
Anotace:
Problematika profesní přípravy ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Tato bakalářská práce poukazuje na problematiku profesní přípravy dětí s poruchami emocí a chování. Práce se zabývá vzděláváním a výchovou těchto dětí, a možnostmi jejich profesní přípravy ve školských zařízeních pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy.Abstract:
The problematic of career education at school establishment for institutional and protectional education. This bachelor thesis concentrates on the problematic of carrer education of children with emotional and behavioral disorders. The thesis inquires into these children in educational process and their carrer education possibilities at school establishment for institutional and protectional education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t021g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Poruchy chování u dětí a mladistvých a možnosti řešení
Nikola Vaculková -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová