Jana Pečmanová

Bakalářská práce

Politická image a negativní kampaně

A political image and negative campaigns
Anotace:
Práce zpracovává dvě témata politického marketingu. Popisuje jednotlivé aspekty image politických subjektů a faktory, které ji ovlivňují. Druhé téma tvoří negativní kampaně. V práci je popsán tento novodobý fenomén, jsou uvedeny jeho negativa i pozitiva. Praktická stránka práce se snaží odhalit nahlížení obyvatel malých obcí na tato témata. Výsledky výzkumu mohou být využity politickými stranami v …více
Abstract:
This essay comprises two themes of a political marketing. It describes constituent elements of image of political subjects and factors that influences it. The second theme comprises negatives and positives of negative campaigns. The practical part shows opinions of these areas. Inhabitants of small town join the research.
 

Klíčová slova

marketing kampaně image
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Stanislav Malík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13623