Druhá průmyslová revoluce na příkladu elektrifikace Mahenova divadla. Didaktické zpracování tématu – Bc. Veronika Kornelová
Bc. Veronika Kornelová
Diplomová práce
Druhá průmyslová revoluce na příkladu elektrifikace Mahenova divadla. Didaktické zpracování tématu
Second industrial revolution on the example of electrification of Mahen's theater. Didactical application for history education
Anotace:
Tato diplomová je příspěvkem k didaktickému zpracování tématu druhé fáze průmyslové revoluce a jeho provázáním s regionální památkou, kterou je brněnské Mahenovo divadlo. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o prvních dvou fázích průmyslové revoluce a o kulturním rozvoji v této době. Podkapitola je věnována historii vybraných brněnských divadel s …víceAbstract:
This thesis deals with the didactic approach to the topic of the second stage of the Industrial revolution. The aim is to connect the topic of the industrial revolution and the regional monument which is Mahenovo divadlo. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the stages of the industrial revolution and cultural development. The information about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ma11b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Bohuslav Klíma, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORNELOVÁ, Veronika. \textit{Druhá průmyslová revoluce na příkladu elektrifikace Mahenova divadla. Didaktické zpracování tématu}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vzxg7c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Marie Hanzlíková -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Cheb a blízké okolí.
Karina PITTROFFOVÁ -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Projektová metoda ve výuce vlastivědy - "Židovské město Terezín"
Lucie Žáčková -
Projektová metoda a její využití na 1.stupni ZŠ
Marie Petrásková -
Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy
Kamila Vajdíková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ