Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky – Bc. Filip Škaloud
Bc. Filip Škaloud
Bachelor's thesis
Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky
Analysis of utilization of new media, including social network, for communications with customers
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím nových médií pro komunikaci firem se zákazníky. Zvláštní pozornost je věnována sociálním sítím, který byly v době psaní práce velmi diskutovaným komunikačním kanálem – na jednu stranu firmy zvyšovaly své investice do nich, na druhou stranu se množily hlasy, že jde jen o nafukující se bublinu a že návratnost investic není tak vysoká, jak mnozí odborníci předpokládají. Teoretická …moreAbstract:
This work deals with the utilisation of new media as means of communication between companies and customers. A special attention is focused on social networks, which were during the course of writing this work a significant part of communication channel discourse - on one hand companies increased the investment - on the other, the dispersed criticism arouse that it is only a matter of an exaggerated …moreKeywords
Nová média internet webové stránky sociální sítě firemní blog virální marketing newsletter PR článek bannerová reklama videoreklama e-mail marketing mobilní marketing New media web pages social networks company blog viral marketing PR article banner advertising videoadvertising mobile marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/od074/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKALOUD, Filip. \textit{Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vzzjvw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková