Bc. Filip Škaloud

Bachelor's thesis

Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky

Analysis of utilization of new media, including social network, for communications with customers
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím nových médií pro komunikaci firem se zákazníky. Zvláštní pozornost je věnována sociálním sítím, který byly v době psaní práce velmi diskutovaným komunikačním kanálem – na jednu stranu firmy zvyšovaly své investice do nich, na druhou stranu se množily hlasy, že jde jen o nafukující se bublinu a že návratnost investic není tak vysoká, jak mnozí odborníci předpokládají. Teoretická …more
Abstract:
This work deals with the utilisation of new media as means of communication between companies and customers. A special attention is focused on social networks, which were during the course of writing this work a significant part of communication channel discourse - on one hand companies increased the investment - on the other, the dispersed criticism arouse that it is only a matter of an exaggerated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní