Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie – Ing. Monika Fučíková
Ing. Monika Fučíková
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Analysis of the competitive environment of the enterprise as a basis for designing business strategies
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální obchodní strategii analyzovaného podniku s ohledem na konkurenční prostředí. Toto téma bylo zpracováno prostřednictvím analýzy konkurence, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzy, Pest analýzy, analýzy strategické mapy a BCG matice. Tato bakalářská práce je zaměřena na společnost Geis CZ s.r.o., společnost poskytuje přepravní a logistická …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to propose an optimal marketing strategy of the analyzed enterprise with respect to competitive environment. This theme was developed through analysis of competitors, Porter's Five Forces, SWOT analysis, Pest analysis, competitive analysis, strategic analysis maps and BCG matrix. This bachelor thesis is focused at Geis CZ s.r.o., this company provides transportation …víceKlíčová slova
Strategie obchodní strategie analýza PEST SWOT analýza vnitřní faktor vnější faktor matice IFE matice EFE matice BCG portfolio analýza konkurence Strategy Business Strategy PEST analysis SWOT analysis internal factor external factor IFE matrix EFE matrix BCG matrix portfolio analysis competition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/kmp7n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUČÍKOVÁ, Monika. \textit{Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/w000j4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina