Radek Hampl

Diplomová práce

Sponzoring jako součást obchodní a marketingové strategie firmy

Sponsorship as a component of a company's business and marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu sponzoringu, jakožto jednoho z nástrojů marketingové a obchodní strategie firmy. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení samotného pojmu sponzoring a jeho postavení v rámci obchodní a marketingové strategie firmy. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu sponzoringových aktivit firem, které jsou partnery vedlejší specializace Sales Management …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of sponsorship, as one of the tools of business and marketing strategy of a company. The theoretical part of this thesis focuses on defining the concept of sponsorship and its position within the business and marketing strategy of a company. The practical part of this thesis focuses on the analysis of sponsorship activities of companies that are partners …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Tomáš Urbánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69012