Orientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávání – Markéta SMÍSITELOVÁ
Markéta SMÍSITELOVÁ
Diplomová práce
Orientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávání
Adaptive Speech-Language Pathology Diagnostics in Preschool-Aged Children
Anotace:
Diplomová práce pojednává o orientační logopedické diagnostice u dětí předškolního věku. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. V první je shrnut vývoj dítěte předškolního věku, přičemž se z velké části zabýváme vývojem řeči. Další kapitola se zabývá rozvojem komunikativních kompetencí v předškolním věku, dále se zaobírá školní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with Adaptive Speech-Language Pathology Diagnostics in preschool-aged children. The thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. The theoretical part contains three chapters. The first chapter is devoted to the summarization of the development of a preschool child with emphasis on the development of speech. The next chapter focuses on the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMÍSITELOVÁ, Markéta. Orientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Foneticko-fonologická jazyková rovina u dětí v běžné mateřské škole a její rozvoj
Hana Nováková -
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Michaela STRAKOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
Lucie Potužáková -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí s narušenou komunikační schopností
Lucie Špičáková -
Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka
Adéla Vaňková