Jakub KOT

Bachelor's thesis

Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace

Event marketing as a part of integrated marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako součásti integrované marketingové komunikace. Obsahem teoretické části je definování pojmu event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezení cílů event marketingu, postupu při plánování a realizaci a také event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje plánování a realizaci expoziční …more
Abstract:
My bachelor´s thesis deals with the event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definition of the term event marketing and the integrated marketing communication, the definition of the aims of the event marketing, the process of planning and realization and also the event marketing in interaction with other means of the communication mix. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier: 17944

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eva Staňková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOT, Jakub. Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing