Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace – Jakub KOT
Jakub KOT
Bakalářská práce
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Event marketing as a part of integrated marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako součásti integrované marketingové komunikace. Obsahem teoretické části je definování pojmu event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezení cílů event marketingu, postupu při plánování a realizaci a také event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje plánování a realizaci expoziční …víceAbstract:
My bachelor´s thesis deals with the event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definition of the term event marketing and the integrated marketing communication, the definition of the aims of the event marketing, the process of planning and realization and also the event marketing in interaction with other means of the communication mix. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17944
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOT, Jakub. Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova