Jakub KOT

Bakalářská práce

Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace

Event marketing as a part of integrated marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako součásti integrované marketingové komunikace. Obsahem teoretické části je definování pojmu event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezení cílů event marketingu, postupu při plánování a realizaci a také event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje plánování a realizaci expoziční …více
Abstract:
My bachelor´s thesis deals with the event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definition of the term event marketing and the integrated marketing communication, the definition of the aims of the event marketing, the process of planning and realization and also the event marketing in interaction with other means of the communication mix. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17944

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOT, Jakub. Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing