Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace – Jakub KOT
Jakub KOT
Bachelor's thesis
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Event marketing as a part of integrated marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako součásti integrované marketingové komunikace. Obsahem teoretické části je definování pojmu event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezení cílů event marketingu, postupu při plánování a realizaci a také event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje plánování a realizaci expoziční …moreAbstract:
My bachelor´s thesis deals with the event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definition of the term event marketing and the integrated marketing communication, the definition of the aims of the event marketing, the process of planning and realization and also the event marketing in interaction with other means of the communication mix. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier:
17944
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOT, Jakub. \textit{Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/w04o7u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOT, Jakub. Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova