Analýza značky na trhu kolových nápojů – Michaela Lippová
Michaela Lippová
Diplomová práce
Analýza značky na trhu kolových nápojů
Analysis of the Brand in the Coke Beverage Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaký je vztah spotřebitelů ke značce Kofola, zda se vytvořila nějaká emocionální vazba mezi značkou Kofola a jejími zákazníky a zda je značka Kofola vnímána jako lovemark. Teoretická část práce se zabývá značkou, jejími funkcemi a hodnotou. Je zde také vysvětleno, jak může být značka vnímána spotřebiteli a jak na ni spotřebitelé reagují v rámci nákupního chování …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out, what the relationship between consumers and the Kofola brand is and whether there is any emotional bond between customers and the Kofola brand and whether the Kofola brand is perceived as a lovemark. The theoretical part of the thesis deals with the brand in general, its functions and value. It also explains how consumers might perceive the brand and how they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Tomáš KOLÁŘÍK -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Key Drivers of E-loyalty: Case of Trivago company
Pavlína Pašková -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Vědomé budování a percepce značky Kofola
Martin Láník -
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Kristýna Davidová -
Branding společnosti Kofola
Kristýna Netušilová