Michaela Lippová

Diplomová práce

Analýza značky na trhu kolových nápojů

Analysis of the Brand in the Coke Beverage Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaký je vztah spotřebitelů ke značce Kofola, zda se vytvořila nějaká emocionální vazba mezi značkou Kofola a jejími zákazníky a zda je značka Kofola vnímána jako lovemark. Teoretická část práce se zabývá značkou, jejími funkcemi a hodnotou. Je zde také vysvětleno, jak může být značka vnímána spotřebiteli a jak na ni spotřebitelé reagují v rámci nákupního chování …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out, what the relationship between consumers and the Kofola brand is and whether there is any emotional bond between customers and the Kofola brand and whether the Kofola brand is perceived as a lovemark. The theoretical part of the thesis deals with the brand in general, its functions and value. It also explains how consumers might perceive the brand and how they …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Marcela Šimková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod