Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace – BcA. Tomáš HOLUB
BcA. Tomáš HOLUB
Master's thesis
Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace
Kulturní dům Slavia
Visual identity of an existing entity or non-profit organization.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením vizuální identity domu kultury Slavia. Vytvořená značka slouží prezencaci objektu jako kulturního centra a také všem jeho součástem. Restauraci, hudebnímu klubu a velkému sálu.Abstract:
This diploma thesis creates a visual identity of the Slavia Culture center in the city of Ceske Budejovice. This brand as a whole is meant to present Slavia as an institution. And also creates sub-brands for all of its parts. A restaurant, a music bar and a large hall for various events.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. MgA. Kristýna Fišerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUB, Tomáš. \textit{Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Ladislav Sutnar Faculty of Design and Art. 2022. Available from: https://theses.cz/id/w0hnvd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLUB, Tomáš. Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace. Plzeň, 2022. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / field:
Design / Illustration and Graphic Design, specialization Graphic Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita
Julie DÍTĚTOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ