Bc. Zuzana Králová

Master's thesis

CSR jako nástroj pro posílení image firmy

CSR as an enhancing tool for the company’s image
Abstract:
Image je dnes nedílnou součástí každé firmy. To ovlivňuje její vnímání veřejností a stakeholdery natolik, že je v jejím zájmu, aby působilo nejen v pozitivním slova smyslu, ale i reprezentativně. K tomuto účelu se dnes využívá několik možných nástrojů, mezi které se řadí i Corporate Social Responsibility (CSR) politika, jež je dále nezbytnou součástí Corporate identity, jakožto jednotného firemního …more
Abstract:
Image is nowadays an integral part of every company. This affects its perception of the public and stakeholders insofar, that it is in its interest to act not only in a positive sense, but also presentable. For this purpose are nowadays used several instruments, where is comprehended also Corporate Social Responsibility (hereinafter CSR) policy, that is also an essential part of Corporate identity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní