Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh – Terezie Šárková
Terezie Šárková
Bachelor's thesis
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
The entry efficiency of a selected firm into a new market
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je návrh efektivního vstupu vybrané české firmy Vasky trade s.r.o. na slovenský trh. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix a konkurence. Dále jsou představeny jednotlivé analýzy, které jsou poté v praktické části aplikovány na vybranou společnost Vasky trade s.r.o. Firma je v praktické části nejdříve představena a poté je vybranými …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose an effective entry of the selected Czech company Vasky trade s.r.o. to the Slovak market. Concepts such as marketing, marketing mix and competition are explained in the theoretical part of the work. Furthermore, individual analyses are presented, which are then applied in the practical part to the selected company Vasky trade s.r.o. The company is first …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/l6hq2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Patrik Dohnal -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova