Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET) – Tomáš Krejča
Tomáš Krejča
Bachelor's thesis
Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET)
Cultural and market-economic Aspects of transmission Opera Performances from Metropolitan Opera in New York (Met)
Abstract:
Bakalářská práce Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (Met) si klade za cíl zmapovat jeden z produktů Metropolitní opery v New Yorku, produkt přímých přenosů operních představení ve vysoké kvalitě rozlišení obrazu, produkt Live in HD. Její snahou je zachytit vývoj úspěšného produktu uplatňujícího se na kulturním poli v době blízké jeho vzniku …moreAbstract:
This B.A. thesis Cultural and market-economic aspects of transmission opera performances from Metropolitan Opera in New York(Met) aims to map one of the products the Metropolitan Opera in New York, the product of live broadcasts of opera performances in high quality image resolutin, the product Live in HD. Its aim is to capture the successful product development applying in the cultural field at a …moreKeywords
hudbaKeywords
hudba a médiaKeywords
operaKeywords
televizní přenosyKeywords
hudební managementKeywords
televize
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/7914
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Jiří ŠTILEC
- Reader: Roman BĚLOR
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČA, Tomáš. \textit{Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Hudební a taneční fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/w0x3c3/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / field:
Hudební umění / Hudební management
Theses on a related topic
-
Metropolitní opera v New Yorku
Tatiana PITUCHOVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux