Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET) – Tomáš Krejča
Tomáš Krejča
Bakalářská práce
Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET)
Cultural and market-economic Aspects of transmission Opera Performances from Metropolitan Opera in New York (Met)
Anotace:
Bakalářská práce Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (Met) si klade za cíl zmapovat jeden z produktů Metropolitní opery v New Yorku, produkt přímých přenosů operních představení ve vysoké kvalitě rozlišení obrazu, produkt Live in HD. Její snahou je zachytit vývoj úspěšného produktu uplatňujícího se na kulturním poli v době blízké jeho vzniku …víceAbstract:
This B.A. thesis Cultural and market-economic aspects of transmission opera performances from Metropolitan Opera in New York(Met) aims to map one of the products the Metropolitan Opera in New York, the product of live broadcasts of opera performances in high quality image resolutin, the product Live in HD. Its aim is to capture the successful product development applying in the cultural field at a …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
hudba a médiaKlíčová slova
operaKlíčová slova
televizní přenosyKlíčová slova
hudební managementKlíčová slova
televize
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7914
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Jiří ŠTILEC
- Oponent: Roman BĚLOR
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČA, Tomáš. \textit{Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Hudební a taneční fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/w0x3c3/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební management
Práce na příbuzné téma
-
Metropolitní opera v New Yorku
Tatiana PITUCHOVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux