Filip Bártek, BA (Hons)

Master's thesis

Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar

Communication Strategy for a Newly Established Mini-brewery
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pivovarnictvím, pivním průmyslem a možnosti vstupu malého pivovaru na komerční trh. V teoretické práci je zmapovaná historie piva a pivovarnictví. Teoretická část také krátce vyjasňuje pojmy marketing a marketingová komunikace ze kte- rých vyplývá komunikační strategie. Cílem diplomové práce je zjistit postoj české veřejnosti k pivu, pivovarům a ke vstupu no- vých pivovarů …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the brewing industry, the beer industry and the possibilities of a small brewery entering the commercial market. The theoretical work maps the history of beer and brewing. The theoretical part also briefly clarifies the concepts of marketing and marketing communication from which the communication strategy follows. The aim of the diploma thesis is to find out the attitude …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bártek, Filip. Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe