Kristýna DBALÁ
Bachelor's thesis
Analýza image vybrané společnosti
Image analysis of a chosen company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou image vybrané společnosti. Teoretická část popisuje image, firemní identitu a metody analýzy image. V praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost L'Occitane. Pomocí dotazníkového šetření s využitím vhodných metod je analyzována image společnosti. V závěru práce jsou interpretovány výsledky šetření, na jejichž základě jsou navrženy doporučení …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the image analysis of a chosen company. The theoretical part describes the image, corporate identity and image analysis methods. In the practical part of the thesis, the theoretical knowledge is applied to the L'Occitane company. The image of the company is analyzed by using a questionnaire survey and by applying appropriate methods. The survey results are interpreted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DBALÁ, Kristýna. Analýza image vybrané společnosti. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina -
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda: identita podniku, prezentace na internetu a vývoj nové aplikace
Vratislav Bureš -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová