Kristýna DBALÁ

Bachelor's thesis

Analýza image vybrané společnosti

Image analysis of a chosen company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou image vybrané společnosti. Teoretická část popisuje image, firemní identitu a metody analýzy image. V praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost L'Occitane. Pomocí dotazníkového šetření s využitím vhodných metod je analyzována image společnosti. V závěru práce jsou interpretovány výsledky šetření, na jejichž základě jsou navrženy doporučení …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the image analysis of a chosen company. The theoretical part describes the image, corporate identity and image analysis methods. In the practical part of the thesis, the theoretical knowledge is applied to the L'Occitane company. The image of the company is analyzed by using a questionnaire survey and by applying appropriate methods. The survey results are interpreted …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DBALÁ, Kristýna. Analýza image vybrané společnosti. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management