Pavel Forman
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in Advertisement
Anotace:
Hlavním cílem práce je zjistit, jaký vliv má na nás reklama, její pozitivní a negativní dopad a zejména prozkoumat neetické postupy v reklamě, konkrétně v její audiovizuální formě. Dále jak se takové neetické případy řeší a jak se my sami můžeme proti těmto vlivům bránit. Na základě zjištěných informací budou navrženy postupy ke zlepšení dodržování etických zásad v reklamě a možnosti, jak eliminovat …víceAbstract:
The main goal of thesis is to establish what influence does advertisement have on us, it's positive and negative impact and mainly to investigate non-ethical procedures in advertisement specifically in it's audiovisual form. Thereafter how those non-ethical cases are solved and how can we defend ourselves againts these influences. Based on exposed information procedures and options will be designed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
- Oponent: Jiří Sálus, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Etický kodex advokáta
Marie Blahnová -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Kristýna ZVĚŘINOVÁ -
Etické limity reklamy
Veronika Šilhanová -
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
Alesia Rubachova -
Regulace reklamy
Martin Šuťák -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička
Název
Vložil
Vloženo
Práva