Optimalizace vnitrofiremní komunikace ve vybraném podniku. – Bc. Lucie Úradníková
Bc. Lucie Úradníková
Master's thesis
Optimalizace vnitrofiremní komunikace ve vybraném podniku.
Optimizing internal communication in the selected company.
Abstract:
Tématem této diplomové práce je Optimalizace interní komunikace. Práce se zabývá, jak nejefektivněji optimalizovat stávající komunikační návyky a toky informací ve výrobním podniku o tisíci zaměstnancích. Pro analýzu interní komunikace bylo zvoleno dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor vedený s manažery podniku. Na základě výsledků analýzy byly autorkou doporučeny opatření a zlepšení, která …moreAbstract:
The topic of this thesis is Optimalization of internal communication. The thesis deals with the most effective way to optimize the existing communication habits and information flows in a manufacturing company with thousands of employees. For the analysis of internal communication were chosen a questionnaire survey and a semi-structured interview with company managers. Based on the results of the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Úradníková, Lucie. Optimalizace vnitrofiremní komunikace ve vybraném podniku.. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Šárka Michalíková -
Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě
Vendula Mašláňová -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Komunikační nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj
Matěj ŽALOUDEK -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Komunikační nástroje pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením
Aneta Alterová -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights