Marketingová stratégia hotelu Nidd Hall vo Velkej Británii – Kristína Kanderová
Kristína Kanderová
Bakalářská práce
Marketingová stratégia hotelu Nidd Hall vo Velkej Británii
Marketingová stratégia hotelu Nidd Hall vo Velkej Británii
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je popísanie marketingovej stratégie a charakteristiky hotela Nidd Hall vo Veľkej Británii na základe vlastných nadobudnutých skúseností. Hotel sa zameriava na klientelu vyššieho veku a dôchodcov. Jeho stratégia je založená predovšetkým na uspokojovaní prianí a požiadaviek svojich hostí. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is the description of the marketing strategy and characteristics of Nidd Hall hotel on the basis of personally obtained experience. The hotel is focused on clientel that consists of older people and pensioners. Its strategy is mainly based on satisfying the guest's wishes and requirements. The work is divided in three chapters. The first chapter contains theoretical …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je popísanie marketingovej stratégie a charakteristiky hotela Nidd Hall vo Veľkej Británii na základe vlastných nadobudnutých skúseností. Hotel sa zameriava na klientelu vyššieho veku a dôchodcov. Jeho stratégia je založená predovšetkým na uspokojovaní prianí a požiadaviek svojich hostí. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Marek Jusko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35779
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň