Vliv společenské odpovědnosti firem na nábor pracovníků – Bc. Michaela Musálková
Bc. Michaela Musálková
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na nábor pracovníků
The Impact of Corporate Social Responsibility on Recruitment
Anotace:
Cílem diplomové práce „Vliv společenské odpovědnosti firem na nábor pracovníků“ je zjistit, jak CSR aktivity organizací ovlivňují rozhodování uchazečů o zaměstnání v IT sektoru. V teoretické části práce autorka nejdříve představuje koncept CSR, jeho definice a pojetí tří pilířů se zaměřením především na zaměstnance a aktivity realizovatelné v oblasti IT. Dále se autorka zabývá již proběhlými studiemi …víceAbstract:
The goal of the thesis "Impact of Corporate Social Responsibility on Recruitment" is to find out how CSR activities of organizations influence the decision-making of applicants for employment in the IT sector. The theoretical part of the thesis introduces the concept of CSR, its definition and the concept of three pillars, focusing on employees and activities realized in the field of IT. The author …víceKlíčová slova
Společenská odpovědnost podniku triple-bottom-line sociální pilíř ekonomický pilíř environmentální pilíř nábor zaměstnanců v IT značka zaměstnavatele personální marketing Corporate social responsibility social pillar economic pillar environmental pillar IT recruitment employer brand HR marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kcxi8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia