Pojetí sociální odpovědnosti firem v podmínkách výrobních podniků Čeljabinské oblasti Ruské federace – Anna Gagarinova
Anna Gagarinova
Bakalářská práce
Pojetí sociální odpovědnosti firem v podmínkách výrobních podniků Čeljabinské oblasti Ruské federace
The concept of corporate social responsibility in terms of manufacturing companies of Chelyabinsk region, Russian Federation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vývoj a trendy sociální odpovědnosti firem, zejména v odvětví výrobních podniků Čeljabinské oblasti Ruské federace. Práce se skládá ze tří částí. První část je teoretická a zaměřena na vymezení pojmu společenská odpovědnost, vysvětlení konceptu a historického vývoje společenské odpovědnosti firem. Druhá část je také teoretická, ale se zaměřením na aktuální …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the evolution and trends of corporate social responsibility, particularly in the manufacturing enterprises of Chelyabinsk region, Russian Federation. The work consists of three parts. The first part is theoretical and focuses on the definition of the concept of social responsibility, explanation the concept and historical development of corporate social responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67542
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Emil Antušák
- Oponent: Vlastimil Mejdrech
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67542
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić