Vymezení pojmu cílová skupina senioři – Ing. Petra Hejduková
Ing. Petra Hejduková
Bakalářská práce
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Delimitation of conception target group of seniors
Anotace:
Tato práce se zabývá vymezením pojmu cílová skupina senioři. Popisuje nevyhnutelné aspekty stáří a stárnutí jak fyziologického tak psychologického. Dále popisuje zařazení cílové skupiny do segmentu trhu a zkoumá specifikace zvláštností v komunikaci s touto cílovou skupinou.Abstract:
This thesis is considered with defining the term target group - seniors. It describes unavoidable aspects of old age and aging, both physiological and psychological. Further it describes inclusion of target group into market segment and investigates specifications of peculiarities in communication with this target group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ni2bv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová