Barbora GALLOVÁ

Bakalářská práce

Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata

Audiovisual Advertisement on the products for pets
Anotace:
Ve své bakalářské práci ,,Audiovizuální reklamy na produkty pro zvířata" se v praktické části věnuji zejména zkoumání společných znaků a jejich působení na diváky. V teoretické části se podíváme na základní pojmy spojené s reklamou, druhům reklamy, slovním obratům využívaným pro originální spoty a v neposlední řadě se zaměříme psychologickou stránku reklam a metody zkoumání. Na závěr zhodnotíme vliv …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the issue of audiovisual advertising for pet's products. Analytic part focuses on research of the common features and its influence on spectators. Theoretical part of the study includes basic terms involved in advertising, types of advertising and words used for making original spots. Last but not least we focus on psychological side of advertising and methods of researching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vladimír Trpka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GALLOVÁ, Barbora. Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru