Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata – Barbora GALLOVÁ
Barbora GALLOVÁ
Bachelor's thesis
Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata
Audiovisual Advertisement on the products for pets
Abstract:
Ve své bakalářské práci ,,Audiovizuální reklamy na produkty pro zvířata" se v praktické části věnuji zejména zkoumání společných znaků a jejich působení na diváky. V teoretické části se podíváme na základní pojmy spojené s reklamou, druhům reklamy, slovním obratům využívaným pro originální spoty a v neposlední řadě se zaměříme psychologickou stránku reklam a metody zkoumání. Na závěr zhodnotíme vliv …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the issue of audiovisual advertising for pet's products. Analytic part focuses on research of the common features and its influence on spectators. Theoretical part of the study includes basic terms involved in advertising, types of advertising and words used for making original spots. Last but not least we focus on psychological side of advertising and methods of researching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimír Trpka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALLOVÁ, Barbora. \textit{Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/w2l8xq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GALLOVÁ, Barbora. Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere
Theses on a related topic
-
Psychologické metody testování obalů
Alexandra Blajerová -
Metody syntézy inovačních konceptů a kreativních řešení a jejich formalizace
Jakub Jura -
Metodické přístupy založené na PCR využitelné pro diagnostiku parazitárních infekcí alimentárního původu
Lucie Škorpíková -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala