Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata – Barbora GALLOVÁ
Barbora GALLOVÁ
Bachelor's thesis
Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata
Audiovisual Advertisement on the products for pets
Anotácia:
Ve své bakalářské práci ,,Audiovizuální reklamy na produkty pro zvířata" se v praktické části věnuji zejména zkoumání společných znaků a jejich působení na diváky. V teoretické části se podíváme na základní pojmy spojené s reklamou, druhům reklamy, slovním obratům využívaným pro originální spoty a v neposlední řadě se zaměříme psychologickou stránku reklam a metody zkoumání. Na závěr zhodnotíme vliv …viacAbstract:
This Bachelor thesis deals with the issue of audiovisual advertising for pet's products. Analytic part focuses on research of the common features and its influence on spectators. Theoretical part of the study includes basic terms involved in advertising, types of advertising and words used for making original spots. Last but not least we focus on psychological side of advertising and methods of researching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimír Trpka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GALLOVÁ, Barbora. Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické metody testování obalů
Alexandra Blajerová -
Metody syntézy inovačních konceptů a kreativních řešení a jejich formalizace
Jakub Jura -
Metodické přístupy založené na PCR využitelné pro diagnostiku parazitárních infekcí alimentárního původu
Lucie Škorpíková -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala