Mojmír Prokop

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu firmy Footshop

Analysis of marketing communication and marketing communication mix of Footshop
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat rozborem marketingové komunikace firmy Footshop. Cílem této práce je zjistit, zda jsou zákazníci spokojeni s komunikací, kterou firma poskytuje nebo zda je třeba vymyslet nějaké řešení, aby se zamezilo potencionálním problémům. V teoretické části bude podrobný popis různých marketingových pojmů a analýz, které budou následně použity v praktické části práce. Ke …více
Abstract:
This bachelor thesis will analyze the marketing communication of Footshop. The aim of this thesis is to find out if customers are satisfied with the communication that the company provides or if any solutions need to be devised to avoid potential problems. In the theoretical part there will be a detailed description of different marketing concepts and analyses, which will then be used in the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Michal Mervart, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON