Ivona Sobková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikace Krevního centra

Designing Marketing Communication of the Blood Centre
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci Krevního centra Fakultní nemocnice Ostrava. Cílem je navrhnout zefektivnění dosavadní marketingové komunikace tohoto Krevního centra. Nejprve jsem se zaměřila na charakteristiku Krevního centra a dárcovství krve. V teoretické části je popis marketingové komunikace. V praktické části jsem provedla marketingový výzkum. Tato část obsahuje také analýzu …viac
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with marketing communication of the Blood Centre -University Hospital Ostrava. The target is to propose how to effect the current marketing communication of this Blood Centre. Firstly I focused on characteristics of the Blood Centre and blood donation. In theoretic section is description of marketing communication. In the practical part I have done marketing research, this …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedúci: Lenka Kauerová
  • Oponent: Šárka Velčovská

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava