Návrh marketingové komunikace Krevního centra – Ivona Sobková
Ivona Sobková
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace Krevního centra
Designing Marketing Communication of the Blood Centre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci Krevního centra Fakultní nemocnice Ostrava. Cílem je navrhnout zefektivnění dosavadní marketingové komunikace tohoto Krevního centra. Nejprve jsem se zaměřila na charakteristiku Krevního centra a dárcovství krve. V teoretické části je popis marketingové komunikace. V praktické části jsem provedla marketingový výzkum. Tato část obsahuje také analýzu …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with marketing communication of the Blood Centre -University Hospital Ostrava. The target is to propose how to effect the current marketing communication of this Blood Centre. Firstly I focused on characteristics of the Blood Centre and blood donation. In theoretic section is description of marketing communication. In the practical part I have done marketing research, this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova