Bc. Lukáš Beneš

Bakalářská práce

Behaviorální ekonomie a efekt nulové ceny

Behavioral economics and the effect of zero price
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kvantifikovat, jak efekt nulové ceny v online marketingovém prostředí ovlivňuje rozdílné rámování nabídek zdarma. V teoretické části je popsán efekt nulové ceny, jeho vysvětlení a jak ho ovlivňuje rámování. Dále jsou vymezeny relevantní poznatky z marketingu, včetně popsání PPC reklam a facebook ads. Praktickou částí je field experiment, ve kterém je porovnávána zájem …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to quantify how much does differ-ent framing of free offers influence zero price effect in online market-ing environment. In the theoretical part zero price effect is formally defined, its causes are explained and theory behind influence of framing is presented. Furthermore, relevant information from marketing is stated, including PPCs and Facebook ads. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management