Behaviorální ekonomie a efekt nulové ceny – Bc. Lukáš Beneš
Bc. Lukáš Beneš
Bakalářská práce
Behaviorální ekonomie a efekt nulové ceny
Behavioral economics and the effect of zero price
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kvantifikovat, jak efekt nulové ceny v online marketingovém prostředí ovlivňuje rozdílné rámování nabídek zdarma. V teoretické části je popsán efekt nulové ceny, jeho vysvětlení a jak ho ovlivňuje rámování. Dále jsou vymezeny relevantní poznatky z marketingu, včetně popsání PPC reklam a facebook ads. Praktickou částí je field experiment, ve kterém je porovnávána zájem …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to quantify how much does differ-ent framing of free offers influence zero price effect in online market-ing environment. In the theoretical part zero price effect is formally defined, its causes are explained and theory behind influence of framing is presented. Furthermore, relevant information from marketing is stated, including PPCs and Facebook ads. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tvrcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová