Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Kristýna Lorenčičová
Bc. Kristýna Lorenčičová
Diplomová práce
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Setting up the marketing communication mix of the selected company
Anotace:
Autorka se v této diplomové práci zabývá kritickým zhodnocením marketingového komunikačního mixu společnosti Dvojčátka.cz. Cílem této diplomové práce je navrhnout postupy pro zlepšení marketingového komunikačního mixu společnosti. Aby autorka splnila cíl diplomové práce, je nutné zhodnotit současný marketingový komunikační mix. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska. V praktické …víceAbstract:
In this diploma thesis the author deals with a critical evaluation of the marketing communication mix of the company Dvojčátka.cz. The aim of this thesis is to design procedures for improving the marketing communication mix of the company. In order for the author to meet the goal of the diploma thesis it is necessary to evaluate the current marketing communication mix. The theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/hegr9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská -
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o
Martin Náplava