Návrh marketingové strategie jógového studia – Zuzana Kroužková, BA
Zuzana Kroužková, BA
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie jógového studia
Marketing Strategy Design for Yoga Studio
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovou strategií budoucího podniku a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou zpracována teoretická východiska potřebná pro tvorbu marketingové strategie. Před samotnou marketingovou strategií je rozebrána strategie podniku, která je marketingové strategii nadřazená. Dále je probrána oblast marketingu služeb a situační analýza podniku …víceAbstract:
The presented master's thesis focuses on the marketing strategy of the future company and is divided into a theoretical and practical parts. In the first part, the theoretical background necessary for the creation of a marketing strategy is elaborated. Before the marketing strategy itself, the strategy of the enterprise is discussed, which is superior to the marketing strategy. Then the area of service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ayq4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Renata Nováková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila