Komunikační nástroje VŠFS k oslovování veřejnosti – Ing. Veronika Charousová
Ing. Veronika Charousová
Bakalářská práce
Komunikační nástroje VŠFS k oslovování veřejnosti
Communication Tools of VŠFS for Addressing the Public
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je identifikovat a popsat komunikační nástroje VŠFS vhodné k oslovování veřejnosti při výběru vzdělávacího zařízení. Teoreticko-metodologická část se zabývá významem vzdělání a současnou situací na trhu vzdělávacích zařízení v České republice. Práce zdůrazňuje význam strategického marketingového řízení, segmentaci trhu a možné nástroje marketingové komunikace v oblasti školství …víceAbstract:
The subject of the thesis is to identify and describe the most favorable communication tools that can be used by VŠFS for addressing the public during their selection of an educational institution. The theoretical and methodological part describes the importance of education and the present situation in the market of educational institutions in the Czech Republic. The thesis emphasizes the role of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rgwpi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová