Využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků Základní školy praktické Kladno v rámci projektu škola příležitost – Vendula Skopalová
Vendula Skopalová
Diplomová práce
Využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků Základní školy praktické Kladno v rámci projektu škola příležitost
Usage of therapeutic-formative aproaches with students of practis basic school kladno in project School=purposes
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků základní praktické školy. V teoretické části se zaměřuje na žáky se sociálním znevýhodněním, na jejich vzdělávání a faktory ovlivňující jejich chování. Dále zde definujeme terapeuticko-formativní přístupy. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum a výzkum ohniskových skupin, které jsou stěžejní pro závěrečnou …víceAbstract:
Diploma work is focused for usage therapeutic-formative aproaches with students of practis basic school. Teoretical part is focused for children with educational needs and their education and factors which interacting their behaviour. Practical part contains quantitative research and research of focus group. Researches are important for last part which is project School=purposes
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: Martin Dominik Polínek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOPALOVÁ, Vendula. \textit{Využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků Základní školy praktické Kladno v rámci projektu škola příležitost}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/w3qwbz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses w3qwbz w3qwbz/2
28. 4. 2009