Bc. Aneta Procházková

Master's thesis

Marketingová komunikace ve vybrané organizaci

Marketing Communication in a Selected Organization
Abstract:
V moderní době nabývá marketingová komunikace ve státní správě stále většího významu. Její úloha nejen v informování, ale také v budování důvěryhodných vztahů se stakeholdery a efektivním plnění veřejných služeb je patrná. V současném digitálním světě, kde informace cirkulují rychleji než kdy jindy, má transparentnost a otevřená komunikace zásadní význam. Cílem diplomové práce je na základě odborných …more
Abstract:
In modern times, marketing communication in public administration is becoming increasingly important. Its role not only in informing, but also in building trusting relationships with stakeholders and effective delivery of public services is evident. In today's digital world, where information is circulating faster than ever, transparency and open communication are essential. The aim of this thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní