Emoce žáků mladšího školního věku – Bc. Tereza Vodičková
Bc. Tereza Vodičková
Diplomová práce
Emoce žáků mladšího školního věku
The emotions of primary school students
Anotace:
Studie je zaměřena na emoční prožívání školní docházky žáků mladšího školního věku a věnuje se vlivu vazeb v kolektivu školní třídy na toto prožívání. Poskytuje přehled obsahů nejčastěji prožívaných pozitivních i negativních emocí, předkládá jejich kategorizaci a rozdíly v emočním prožívání mezi pohlavími i jednotlivými ročníky. Výzkumu se účastnilo 241 žáků 2. – 5. tříd ze čtyř základních škol. Data …víceAbstract:
This study is focused on the emotional experiences of primary school students during school attendance and it deals with the effects that social bonds between the class collective have on these experiences. It gives an overview of the most common positive and negative emotions that are experienced, presents their categorization and the differences in emotional experiences between genders and individual …víceKlíčová slova
emoce emoční prožívání sociometrie sociometrická pozice vazby v kolektivu školní třída školní docházka mladší školní věk kategorizace emocí pozitivní emoce negativní emoce emotion emotional experiences sociometry sociometric status bonds in the collective classroom school attendance lower grades primary school emotion categorization positive emotions negative emotions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lt6wm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Slováčková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociometrická pozice žáka s epilepsií
Magdaléna VOKURKOVÁ -
Emoční charakteristika u dětí s odlišným sociometrickým statusem z pohledu žáků
Marie DRŮBOVÁ -
Vliv osobnostních determinant na sociometrickou pozici ve školní třídě adolescentů
Jindřiška Šmejkalová -
Klima třídy z pohledu žáků s vysokým a nízkým sociometrickým statusem
Iveta Sochůrková -
Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole
Pavla LUDVÍKOVÁ -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Sociální vztahy v pedagogickém kolektivu základní školy
Adéla Hamalčíková -
Řešení šikany a problémů chování v třídním kolektivu na základní škole
David Filip