Realizace programů zážitkové pedagogiky lektory volnočasových aktivit v Junáku – Bc. Michal Bareš
Bc. Michal Bareš
Bakalářská práce
Realizace programů zážitkové pedagogiky lektory volnočasových aktivit v Junáku
Implementation of programs experiential learning by tutors leisure activities in Junák
Anotace:
Práce pojednává o zážitkové pedagogice jako způsobu realizace programů a jeho využití lektory Junáka v aktivitách volného času. V teoretické části je postupně popsán systém fungování Junáka, zážitková pedagogika jako způsob realizace programů a aktivity spojené s Junákem. Empirická část obsahuje kvalitativní šetření. Jeho cílem je zjistit, jakým způsobem realizují lektoři Junáka programy zážitkové …víceAbstract:
Work deals with experiential learning as a way of carrying out the programs and its use lecturers Junák in the activities of leisure . The theoretical part gradually describes the system operation Junák, experiential learning as a way of implementing programs and activities associated with Junák. The empirical part includes a qualitative survey. His goal is to determine how implement lecturers Junák …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y59kf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jan Kolář, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Experiential learning and its impact on students of English
Kateřina Špačková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová