Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Jakub Zralík
Bc. Jakub Zralík
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analyzováním marketingové komunikace vedené skrze instagramové profily maminek a jejich dětí, které jsou do této marketingové komunikace přímo zapojené, jako reklamní prostředek. Hlavním cílem práce je zjištění, jak celý tento marketingový kanál funguje, jaké má výhody a nevýhody, jaké problémy sebou přináší a zda se sdílení fotek vlastních dětí a jejich využití jako …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication conducted through instagram profiles of mothers and their children, which are directly involved in that marketing communication, as an advertising tool. The main goal of this work is to find out how this whole marketing channel works, what are the advantages and disadvantages, what problems it brings and whether sharing photos …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ccw5c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová